17 Mart 2014 Pazartesi

Rafadan Yumurta Mevzusu...

Epey bir aradan sonra herkese yeniden selam :)

Kahvaltıda yumurtayı rafadan yemeyi çok severim ama hiç istediğim kıvamı yakalayamıyordum. Kıvamını tutturmak bence oldukça zor mesele... Ya sarısı ya beyazı çok cıvık olur. Tutturayım derken katı yumurtamız olur elimizde...

Keşfettiğim süper bir yemek bloğu sayesinde nihayet başardım !... Tarifi bire bir uyguladım ve yediğim en güzel rafadan yumurta oldu :))  


Bloğunu "Yemek ve Yaşam Yolculuğu " diyerek tanımladığı '' Mybeautifulcookbook '' u incelemenizi kesinlikle tavsiye ederim. Kendisi de yumurtayı ünlü şef Jamie Oliver ' ın tarifi ile uygulamış ve izleyicileriyle paylaşmış. Tarife ulaşmak için burayı tıklayabilirsiniz.

Rafadan yumurta kıvamını tutturma konusunda sorun yaşayanlar için ben de sizlerle paylaşmak istedim. 

Eee ne de olsa hayat paylaştıkça güzel :)

Sevgiler
Seçil

5 yorum:

  1. ayy bende cok severim ve herzaman tutturamiyordum, bunu mutlaka deneyecegim, diger sayfayi favorilere ekledim hemen :)

    YanıtlaSil
  2. bende cok severim yumurtayi bu sekilde :)

    YanıtlaSil
  3. bayılıyorum yumurtanın böylesine. güzel bir yazı olmuş =) sizi takibe alıyorum bana da beklerim. sevgiler

    YanıtlaSil