8 Aralık 2013 Pazar

Bordo Ruj Dosyası Açalım mı?

Selamlaaar :)

Sonbahar kış aylarının son zamanlardaki makyaj trendi  ''Bordo Rujlar''...
Ben de çok severek kullanıyorum. 
Sarışınlar, kumrallar ve esmerlere yakışacak birçok tonu var. 
Görseller size fikir verecek. Hadi birlikte inceleyelim...


Farklı alt tonlarda seçeceğiniz, çok çeşitli bordo ruj alternatifleri var biliyorsunuz. Denemelerim ve araştırmalarım sonucu birçoğunu eledim. Son zamanlarda en sık kullandığım bordo rujlarımı sizlerle paylaşmak istedim.


Sağdan sola sıralamak istiyorum.En sevdiğimi sona saklıyorum :)
        İlki '' Loreal 590 numaralı Burgundy '' isimli olanı. 
Diğer ikisine göre daha kırmızı alt tonlu bir bordo. Satenimsi yapıda, nemlendirme özelliği olan çok güzel, sıcak bir ton. Çabuk tükeniyor ve piyasada zor bulunuyor. Belli ki oldukça tercih edilen bir bordo. Ben çok aramıştım. Fiyatı da oldukça uygun. Hatta ben, Bağdat Caddesi Boyner mağazasındaki Loreal standından, kampanya ile 8 TL gibi çok iyi bir fiyata satın almıştım...
Ortadaki Swatch'ladığım ise, ''Flormar Deluxe Cashmere Stylo serisinden, D30'' numaralı olan. Kahverengi alt tonlu, mat yapıda, oldukça kalıcı, çok beğendiğim rujlarımdan biri. Epey mat olduğu için kullanmadan önce dudaklarınıza peeling uygulayıp, iyi bir dudak balmı ile nemlendirdikten sonra kullanmanızı tavsiye ederim. Fiyatı gayet uygun. Yanlış hatırlamıyorsam 17-18 TL gibi bir fiyata satın almıştım.


Veee sonuncusu !! Bence bordo rujların kraliçesi :) 
''Chanel 18 numaralı Rouge Coco ''
Solda ilk sırada Swatch'ını gördüğünüz, müthiş bir ton. Müthiş satenimsi yapısıyla oldukça parlak, çok güzel nemlendiren, kalıcı ( bordo rujda çok önemli! ) enfes bir bordo ruj... E tabi fiyatı da bir o kadar yüksek :) 80-90 TL civarıydı. Chanel'in makyaj malzemelerini çok çok severim. İnanın değer...


Evet bordo ruj mükemmel, ancak sürmenin de bazı incelikleri var. 
Öncelikle çok iyi bir ten makyajı yapmak gerekir. Göz makyajında koyu far renklerini kullanmayıp eyeliner ve kirpiklere yoğun rimel ya da takmak kirpik kullanmanızı tavsiye ederim.
Pürüzsüz ve porselen görünümlü bir ten, simsiyah yoğun kirpiklerle tamamlananınca bordo ruj müthiş bir görüntü verecek gerçekten...
Efendim, benim Chanel Rouge Coco uygulamamı da paylaşmak isterim :)) Işıktan kaynaklı fotoğrafta renk mora yakın çıkmış ama yukarıdaki Chanel reklam görselindeki rengi veriyor. Koyu mürdüm tam bir bordo...


Uygulamamı nasıl yaptığıma gelecek olursak;
Pürüzsüz bir ten makyajı oluşturmak için, öncelikle cildimi, baz olarak yine çok çok sevdiğim maalesef Türkiye' de satışı olmayan birçok yabancı makeup artistlerin kullandığı '' Pixiwoo Kardeşler'' in öve öve bitiremediği '' Embryolisse Lait-C'reme Concentre '' isimli nemlendirici ile nemlendirdim. Yazısını yakında size ayrıca yayınlayacağım. Ardından, dudaklarımı ise '' Burt's Bees Bal Özlü Dudak Balmı'' ile nemlendirdim.
Yüzüme, '' MAC Prolongwear NC20'' fondöten uyguladıktan sonra,  dudak çevremi yeni çıkan nemlendirici özellikli bir kapatıcı olan '' Flormar Lifting Concealer LC07 Naturel Beige '' ile aydınlattım. Fondötenimi yine çok beğendiğim, aydınlatıcı özellikli ama asla göze batmayan canlı görünüm sağlayacak kadar aydınlatan  '' Flormar 20 Numaralı Terracotta Powder '' ile sabitledim. 


          Bordo rujun net görünmesi için dudak çevremi '' Art Deco 02 numaralı Naturel Lip Corrector'' isimli ten rengi corrector kalemi ile çevreledim. 
Bu uygulamamda dudak kalemi olarak '' MAC Nightmoth '' isimli mürdüm bordo dudak kalemi kullandım.
Alternatif olarak '' Benefit Tootsie '' isimli bordo dudak kalemini de tavsiye ederim. Yapısı yumuşacık. Bazen dudak balmı üzerine sadece ruj olarak da kullanıyorum.

Şimdi Wishlist'imde yine harika bir bordo olan '' MAC Diva '' ruj var.


En yakın zamanda sahip olmak istiyorummmmm :) 

Sizler hangi bordo rujları kullanıyorsunuz? Tavsiyelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. 

Son olarak hepinize  kocaman bordo opücükler :)))))

Sevgiler
Seçil

13 yorum:

  1. Chanel ruj bordo mu ? sanki mor gibi geldi bana. denemek istediğin mac var ben de. gerçekten çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işığı doğru ayarlayamadım. Mor gibi göründü ama çok koyu güzel bir bordo. En yakın zamanda Mac Diva istiyorum ben de :)

      Sil
    2. hemen cvplamışsın teşekkürler :)

      Sil
    3. rica ederim :) gfc den de ekledim :)

      Sil
  2. yeni açmışsın blogunu heralde
    hoşgeldin aramıza :)
    postlar çok güzel :)
    kibelem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yeni açtım :) hoşbulduk gerçekten :)
      çok çok teşekkürler ilgin için
      sevgiler
      Seçil

      Sil
  3. Hi, thanks Julian Joice :)
    Yes, I have been following the blogs
    I'm following you
    You have wonderful blog :)

    YanıtlaSil
  4. Chanel'e bayıldım.Nasıl asil bir marka yahu :)

    Ojebalonjoje'de gördüm blogunu atladım geldim. :)
    Bende beklerim tatlım.
    tekaska.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) geldiğine sevindim :)
      ben de bloğunu tanımış oldum. takibindeyim :)
      sevgiler

      Sil
  5. Bende Flormarın brdo rujunu kullanıyorum memmnunum genel olarak bordoya alısınca başka ruj kullanmak istemiyorum ya :) Bana da beklerim...

    YanıtlaSil
  6. Bordo rujun havası çok farklı :) gerçekten bir kullanmaya başlayınca insan bırakamıyorum. Her tonu ayrı güzel :)

    YanıtlaSil
  7. http://secilll.blogspot.com/2013/12/bordo-ruj-dosyas-acalm-m.html
    konuyla alakası yok ama burdaki saç rengine bayıldım hangi renk?

    YanıtlaSil